Änglaholm

ousch... jobbig dag... somnade typ.. jättesent/tidigt beror på hur man ser det... klockan 10 ringde mamma och väckte mig.. ojojoj..  inte många timmars sömn den natten.. kröp nästan på alla fyra ut till den väntande bilen och lyckades iallafall sova en halvtimme innan vi va framme.. träffade mina fina kussar som man inte träffar så ofta, båda bor i estockholmo.. och vi kom fram till att jag ju nästan är bästis med Andreas Wilson (han från Ondskan) Min ena kusse bor i lägenheten ovanför honom och när hon renoverade köket var det en massa klydd med rören så dom var tvungna att fixa i hans lägenhet också.. så telefonnummer, adress och förehavanden var ett flitigt diskussionsämne under kvällen... så till mina två andra musketörer: vi får nog ta nån helg och hälsa på min kusse tror jag visst... hihi =)

Haha, sitter o kollar foton på facebook.. Gun kommenterade innan hur gammal en viss kärring ser ut.. hahaha, det är så rätt så rätt..  hoppas inte vi ser så gamla ut när vi är i den åldern.. oj, så var det bara 3 år kvar, så nä, det gör vi nog inte då =)

Efter ett antal timmar i Änglaholm körde vi iallafall till slut hem och jag lyckades nog slumra till lite på vägen hem.. funderade på hur fan jag skulle kunna hålla mig vaken så jag kunde hämta J som jag lovat.. grr.. men men.. det var ju inte så svårt.. inte om man får litta fahallat.. tssss.. skitbra ord vi kom på där brudar! Bra där! Nog ingen som kan lista ut vad det betyder.. tihi.. Så nu har jag precis kommit hem och ska äntligen få lägga mig i min sköna säng med mullemyyys runt om halsen.. tror faktiskt jag ska börja på en ny bok idag.. gav mig själv lite nya böcker i julklapp, Snabba Cash, ja den ska nog va bra... och GUD vad skönt det ska bli..

Så tills nästa gång.. Fridens Liljor till er allihopa.. imorron är det fest igen =)

Kyss


Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

Är det han?? haha trodde d va han vägg i vägg med mig så tydligt som d hörs! STACKARS daj då måste d höras ännuvärre... ja jag ska oxå ut ikväll så d e BÄST för dom att dom låter en sova imorron Grrrr

2008-12-27 @ 13:56:44
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: Grannen ovan

Bra fråga faktiskt...hade oxå velat veta, helt klart! Hellre ont vetande än jobbigt ovetande.. Jag har själv varit "den andra" föör många gånger fast utan att veta om det då..förutom en gång då jag visste, men då va jag för ung o naiv o kär för att hålla mig undan eller säga nåt till tjejn..fast hon såg ändå smsen sen o då va d mer jag som fick dåligt samvete än han.. Konstigt man har svårt o lita på relationer när man sett svek på nära håll så många gånger..Så har man varit boven själv oxå utan att ens veta om det.. men tycker ändå att d främsta ansvaret ligger på den som faktiskt redan har en kille/tjej..för som den andra vet man inte alla gånger om d själv..

2008-12-27 @ 13:59:32
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: Kerstin

Jag har redan packat väskan... När åker vi till estockholmo..dregel dregel hahahahahahhahaa... o ja fahalla är heeelt underbart....hihi

2008-12-27 @ 21:39:18

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0