ANTI - Anti Fascistisk Aktion

Om jag ska börja kommentera händelserna på Rosengård.. eller så skiter jag i det.. tycker inte att personerna som gömmer sig bakom maskerna ska få varken plats på min blogg eller löpmeter i media... för det är precis det dom vill ha.. uppmärksamhet.. idioter.. det har dessutom funnits en tid då jag var rädd för dom, för att dom skulle bränna ner mitt hus och inte nån källarmoské på fel sida stan.. vi fick flytta från huset ett tag då, längesen nu men ändå färskt i minnet... inslagna rutor, uppskurna däck, hot på internet.. idiot-AFA.. Jävla rödstrumpor är vad dom är! Ofta värre än stans utlänningar då rödstrumpor vet och förstår hur dom ska utnyttja systemet och slippa jobba hederligt och betala skatt som vi andra knegare... ooohh *arg* PMS som spökar...

Vi gör som gårdagens regel i drick-spelet: Varje gång man ska dricka måste man ställa sig upp och förbanna den dagen AFA skapades.... eller den andra där man skulle hylla kungen, drottningen och alla deras barn, hihi =)

Haha, gårdagens glöggkväll blev faktiskt ganska trevlig.. J lagade skitgod mat och Lillharpan hade med sig den godaste glöggen jag nånsin smakat, äpple-kanel tjohejsan, skitgod! mmmmummsss... sen hade vi lite julklappslek och jag fick 4 stycken jättefina muggar från indiska (passar perfekt då jag äger typ 2 kaffekoppar =) Sen spelade vi det här drick-spelet då, naturligtvis skulle jag åka på sms-rouletten hela tiden.. har fått ett par frågetecken tillbaka idag kan jag ju berätta.. Jag fick skicka till en gammal kompis "Jag står på Rosengård med 2 stenar i handen, en är till dig, kommer du?" jag fick till svar att han tyvärr inte hann joina mig, haha.. J fick sanning och konsekvens och fick då efter att ha valt konsekvens ringa till Eniro och fråga efter närmsta langare =) haha, tjejen på Eniro svarade "Vi har inte dom utskrivna, tyvärr" hahah, tyvärr klämde hon in där också =)

Nä, det var en kul, mysig kväll, idag blir det julklappsspel hemma hos Blondie och sen utgång förmodligen, så vi ses väl på dansgolvet på Harrys =)

Kyss

 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0