Arbets-shopping

Då var nyårsmaten inköpt, var med J på B&W igår (för mig kommer det alltid heta wessels).. så nu har vi mat och förfriskningar klara, endast raketer kvar, får väl köra ner till kvarnby och köpa några ikväll, så jävla dyrt bara! grrr....

Idag har jag haft slappe-dag på jobb, läst tidningen, ätit frukost, tittat på fåglarna, ringt och terrat mina tekniker och diverse andra "arbetskamrater" ;) Sen var jag nere på Swedala Quality och kollade runt litta, svinmycket folk.. ooohhh.. dom har fått in jääättefina Hunky Dory kläder som tvillingmamman och jag bara ääälskar... vill handla =( men plånboken tillåter inte det denna månaden då Gertzen inte mår så bra och ska in på service.. det låter en massa från framhjulet också.. det var nån som sa att det var bromsarna som nog va slut och om jag bromsade tillräckligt hårt så kunde det nog slå gnistor omkring mig.. kewlt!! tihi!

Så nu är hela nyårskalaset spikat, hoppas bara mitt hår inte är för kort för att göra marilyn-lockar, för det måååste jag ha till min mus-korta klänning... så det blir Y med pojkvän, Lillharpan med sin nya pojkvän, hihi, eeehh, J, Hyndan och lilla jag.. senare kommer några andra och joinar oss.. singstar är det fastslaget att det blir, förmodligen lite andra kuliga spel också.. hmm.. vem ska man nyårskyssa då? Jag får nog slängkyssa kanske, eller så får jag sno en pojkvän och hångla upp i brygga.. nnäääeee, usch o fy.. inte mina vänners pojvänner, det går inte.. bara mina o-vänners, tsssss =) nä, men jag får väl ta första bästa kille som kommer längs cykelbanan.. eller nä, vid närmre eftertanke så med tanke på var den cykelbanan kommer ifrån så finns där ingen jag vill kyssa.. fast där brukar ju ioförsig köra en polisbil eller två ibland.. hmm.. ja, det hade ju inte varit helt fel.. män i uniform *dregel*

Kyss 


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0