Arn - Riket vid vägens slut

Eftersom en viss snusklammis bangade för att dyka upp ikväll fick jag köra och hyra egen film.. kom på att jag inte sett den nya Arnfilmen, Riket vid vägens slut.. skitbra va den, jag fällde ett par tårar faktiskt.. inte i närheten så många såsom till the Notebook men ett par iallafall.. perfekt romantisk riddarsöndagsfilm.. när jag stod på videomix och kollade såg jag att Nord och Syd hade kommit ut på dvd... ooohhh!! min absoluta favoritserie när jag var yngre! som man satt och dreglade över Patrick Swayze och James Read.. mååååste haaaa!!

Mullimyyyyyys



Och några från vår glöggkväll =)

 Skååeeeel

 Piggelingroggsmums

Vi hyllar Kungen, drottningen och alla deras barn *skratt*

Lillharpan och en av the J´s aka Yoda, hihi =)

My new nyckelring, passande?


Thats all folks, vi ses i Falkenberg imorron, därefter är det kalas hos Kussen som fyller ååååår.. min lille kusse =)

Kyss


Kommentarer
Postat av: tegen

Shit asså, vilket pucko den där snusklammisen, varför hörde du ej av dig till mig lol.

Nyckelringen passar dig biaaaat*********....

Arn, vilket tramms, det skall vara snusk eller komedi annars kan det vara, förvisso kan man klämma in bodyguard o titanix oxå ;-)

hej hej

2008-12-22 @ 12:20:09
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0