Booohooo..

Spelat badminton i nästan 1 och en halv timme på brandstationen.. vi lyckades spana in mr November i brandmannakalendern, hihi =) Sen gick larmet, ganska häftigt faktiskt..  men nu är jag trött.. vill se en bra film och mysa... ooorkar inte köra o hyra film... =(

Haha, jag o Gun va på McD precis och tryckte in (vi tänkte att vi måste ta igen dom kalorierna vi tränat bort)... då lyckas vi stöta ihop med två av världens roligaste människor.. jag vet inte ens vad jag ska döpa dom till.. dom får vara namnlösa, eller typ DET 1 och DET 2.. sjukt roliga är dom, men det är min och Guns värsta mardröm att bli så.. hamna på almgården med var sin unge, ensamstående, gått upp 20 kg och ser ut som ett rent helvete.. nej, usch och fy..

Nu kallar mulle på mig från soffan..

Kyss

Kommentarer
Postat av: and

www innan allt.

20kg tyngre o bo på A-town, så vill vi alla avsluta våra liv väl, eller?

www du får ha en mysig kvl i soffan.

www hälsa mulle

2008-12-21 @ 19:45:27
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0