Fästing.. eller va??

Igår när jag stod och skrålade i duschen som en annan idiot till Whittans - Ruuuuun Toooo yoooouuuu ser jag plötsligt något litet svart i ögonvrån som kanar av mitt högerben och ner på duschgolvet.. kan ni gissa om jag började gala värre än tarzan och gjorde nästan en halv mollbergare med skruv ut ur duschen.. svor 35 gånger över en förvånad mulli som satt i hallen och kollade när jag sedan sprang naken och dyblöt runt i lägenheten och skrek i högan sky.. "faaaan helvetes kattjävel har säkert dratt in en massa äckliga fästing-helveten och skakat av sig dom i sängen, aaaaahhhh, du får packa din kappsäck och flytta snart lopphög! *skriiiiik*"..han tittar konstigt på mig och går in o lägger sig i sängen igen.. ooohhh... uuuuuuut!! Efter ett riktigt catfight som slutar med att jag får ge mig då jag fått ett antal klösmärken på armar, ben och mage går jag sedan in i badrummet igen med hjärtat i halsgropen och ska kolla om krypet finns kvar i duschen.. då råkar jag se mig själv i spegeln.. för helveteeeee.. det är ruvan på tatueringen som håller på att ramla av..

Stackars mulli som får stå ut med mig..

Kyss 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0