Glader, Toker, Trötter och Prosit

Gud vad trött jag är idag.. mina legs.. oh, maj body.. denna förkylningen vill inte släppa taget om min lilla kropp *snörvel*
Vi ägde iallafall dansgolvet igår, det är det som är det viktigaste.. konsekvensen lär väl förmodligen bli lunginflammation eller liknande, skulle inte förvåna mig faktiskt med min tur =)

Men fan vad kul vi hade, vi lever efter konceptet alla som inte dansar är våldtäktsmän.. vi fick träffa Guns gifta svin också, ganska kul att se honom ändå, var många år sen sist.. skällde på mig för att jag inte slutat röka än.. *hmpf* kanske är dags snart? hmm.. sen kom Julan och joinade oss lite också, alltid kul att se honom.. framkom inte varför han hade varit på fest i mina hoods, gillar inte att här pågår aktiviteter som jag inte känner till.. grrr.. Lillharpan försökte jag få dit men fattig student som hon är fick hon hålla sig väck.. på vägen hem träffade vi en alldeles för toppad kusse med efterfölje, inte konstigt att han inte kom in på Harrys, hihi =) Blev en tur till McD för lite cheeesare innan hemfärd, men gud va trötta vi var, eller hur pivisen? inte lätt att börja bli gamla =)

Imorron är det dags för avfärd till Ullareeeeed, wiiii.. shoppas ska det göras jaaa... eftersom jag inte köpt en endaste julklapp knappt så hoppas jag på det bästa att jag ska hitta några stycken där iallafall.. 

Tillbaka till sängen... ZZZZzzzzz...  


Kommentarer
Postat av: Gun

Gifta svin är till för att sättas på!

2008-12-21 @ 12:18:15
Postat av: Kerstin

Kan inte mer än hålla med Gun..=) HEHE. . . O nej Tiffi inte lätt att börja bli gammal.. men har en känsla av att vi kommer stå och veva med det hjälpmedel vi fått när vi blir gamla på dansgolvet tills dagen vi lämnar.. hahaha

2008-12-21 @ 21:17:47

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0