Hyndkväll

Slappedag idag, skulle egentligen blivit bak, men ja, det blev inte så..
Hämtade J igår och så blev det BK här hemma med filmmys, Get smart.. den va lite smårolig faktiskt, se den! Sen fastnade vi framför www.genius.se som några jävla idioter och satt och spelade det halva natten.. som dom spelnördar vi är.. sov länge och slängde oss på soffan framför skidorna på tv.. fram mot eftermiddagen styrde vi mot Oxie och handbollsmatch med dregelvarning på småpojkarna men istället satt vi och dreglade över världens hetaste farsa som satt framför oss.. ooohhh... typ blandning mellan Per Morberg och hmmm.. Jake Gyllenhaal kanske? Gud vad het han var.. mmm... come to mama säger jag bara..

Kvällen spenderades sedan hemma hos Y med Lillharpan och Hyndan. Vi gillar inte riktigt att Hyndan har blivit en blattelover.. men vafan, alla är vi svaga för dom där albanerna, eller? hahahah.. Nä, men ball kväll med mycket skitsnack.. hoe hoe hoe.. snart kommer tomten.. Jag tog än en gång det väldigt mogna beslutet att åka hem medans småtöserna fortsatte in på VIP Lounge.. fan, har inte varit ute på två helger nu (kanske förbereder mig för att bli 27 och gammal??) skärpning på mig, men nästa helg blir det party hemma hos Blondie och sen är julens festande igång..

På återseende

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0