Ingen bra dag..

Jag skulle nog inte gått upp i morse.. glömt plånboken hemma så jag kunde inte betala mina naglar eller bullarna på preem imorse.. förkyld som ett as, kan inte andas knappt.. skulle stannat i sängen och tryckt in två pappertussar i näsan så jag slipper snyta mig hela tiden.. näsan är snart helt uppsliten.. *snörvel*  oh.. tror jag får bli bjuden på lunch idag.. hihihi

ooohhh.. hur många förkylningar kan man få på rad? säkert en 15-20 med min tur..

Mååååste bara va frisk på måndag när vi ska shoppa loss på Gekås...wiiihoooo =) Jag varnar alla andra bilister för att ge sig ut på vägen mellan Malmö och Ullared denna dagen då det är Tvillingmamman som ska köra, och då vet vi alla hur det brukar gå, eller hur? ;) Det är nog inte menat att vi ska ha körkort över huvudtaget egentligen.. är det inte att vi håller på att bli överkörda av en lastbil så är det att vi håller på att krascha med firmabilar.. hahahah.. You got to live on the edge..

Kysss


Kommentarer
Postat av: Gun

Du kan ju alltid köra den, -Jasså du e från Falkenberg POFF!!! HAhahaha

2008-12-16 @ 15:17:46
Postat av: Karoline

hahahahahah, hiva in i bussen bara! jasså, du kan inte dina fyra sista? POFF!!! asg

2008-12-16 @ 15:33:09

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0