julfest a la comeva..

Lite bilder från vår roliga julfeeeest =)

Mannen, myten, legenden: Dansbandskungen
 
Så här kul tycker jag det är att bli fotad, lägg märke till fejksmajlet..

Så HÄÄR glad var Trulle över sitt femte julbord för säsongen =)

Har precis ätit gröt....öööööhhhhhh... mätt... Peter raggar i bakgrunden, tror ingen lägger märke till det =)

Har inte ärvt några bowling gener, kom sist av alla... buhu..

En göteborgare som tror han är skåning... pinsamt.. =P

Varför är det bara killar som ska få spela spel, jag är naturligtvis också med! =)

Störar mig när Trulles flickvän ringer... jäääteglad blev hon, hihi =)

För helvete tjejer, lär er nån gång, killar tycker inte det är sexigt!

Väntar på min tur...

Ja o stiffe, jag ser lite tveksam ut till situationen, haha =)


Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

hahaha truuulllee!! =P Tvillingarna som e krävande hemma eller?? =P haha

2008-12-11 @ 21:16:00
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0