kattstuvning någon?

Igår hittade jag min katt i trapphuset... skrikandes och jamandes eftersom han vill komma in i lägenheten.. jag undrar vad mina grannar tror om mig, men balkongen är faktiskt öppen till honom, jag fattar inte varför han ska smita in i trapphuset.. grr.. men detta är inte första gången.. för ca ett halvår sen så försvann Mulle spårlöst i ett par dagar.. så en kväll när jag och Gun stod och raggade på Siba så ringde det en kille till min mobil.. det var en granne på tredje våningen som precis skulle flytta och inte var så mycket i sin lägenhet.. då hade kattjäveln smitit in när han gick in genom dörren och blivit inlåst där.. herregud, jag fick be så hemskt mycket om ursäkt.. katter brukar va rädda för folk dom inte känner, men inte min, han bjuder in sig själv lite varstans.. ungefär som när jag hittade honom hos min döva granne förra sommaren, hon hade fest på sin uteplats och där låg han och mös med alla tanterna och njöt av livet som bortskämd.. så jag kunde ju inte mer än att sätta mig och också låta mig skämmas bort av dom småtoppade whitiesarna, haha =)

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0