Life is a biatch, and so am I

Mysdag... har bara sovit och kollat på mysfilm, Made of Honor.. den va faktiskt bra, med Mcdreamy i huvudrollen.. Blev ju knappast många timmars sömn inatt.. usch, får sluta med sånt här nu när jag snart är gammal, tssss... har nog gjort nåt konstigt med ryggen också.. hmmm.. ajajaj... var jäkligt synd att jag inte kom ut igår, grabbarna och Gunsan verkade ha haft jävligt ball och hade en massa missade sms och samtal när jag vaknade från folk som undrade var jag blev av, kul att det är nån som saknar en iallafall =)

Litta foto får det ju bli också..

             

              

Nyår är iallafall bokat, blir party hemma på 209an med J som kock, lugnt o skönt i goda vänners lag, kan det blir bättre? =)

Blääee, jobb imorron, vill inte, vill inte...

Natti natti

Kyss

Kommentarer
Postat av: tegen

Är det ett pyttelitet hål jag ser i Olas favvo strumpa =)

Så kan de gå när man är craijzy på dansebanan =)

2008-12-28 @ 23:21:10
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0