Moget...

Ikväll har det varit lagfest.. hemma hos JZ =) Kul hade vi! JZ drack lite för mycket och fick gå o lägga sig, men hon är ju inte så gammal så hon har inte lärt sig än =) Vi lyssnade på en massa gamla "högstadie" (eller lågstadie för JZ) låtar och körde till och med lite Macarena dans =) Jag fick skitont i magen så jag tog det fruktansvärt mogna beslutet (efter att ha sett den sviiiiiinlånga kön in till harrys) att åka hem istället... lämnade över Gun till Jugge och styrde Gertzen hemåt.. nu sitter jag här och undrar om jag verkligen ska gå o lägga mig så här tidigt en lördag? första lördagen på jävligt länge jag kommer i säng innan klockan fem på morgonen.. ska bli skönt imorron iallafall, tänkte julpyssla lite och kanske städa lite här hemma.. för det behövs! Nu ligger kisemisen nästan ovanpå tangentbordet och undrar när faaan vi ska gå o lägga oss så jag får väl vara honom till lags för en gångs skull..

Kyss på er, jag loovar att vi ses i vimlet nästa lördag iallafall =)

Kommentarer
Postat av: JZ

fan asså, värsta ågren ida. Jag som ville ut me di röde... jag tror d va min överman JZ som tog över... måste lära mig av er =) hoppas du hade kul!

2008-12-07 @ 13:35:06
Postat av: Kerstin

Jaa.. joo men kära Tiffi.. du fick i alla fall komma ut en stund.. min fångvaktare släppte inte ens ut mig genom dörren.. (om jag nu mot förmodan lyckats resa mig)...=)



DOM TRE MUSKETÖRERNA... eller två?? eller VAAA??????

2008-12-07 @ 13:36:49

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0