Myssöndag..

Började dagen med att slå in lite julklappar, lyssna på lite bra musik och plocka undan lite.. åkte sen hem till Gun och snackade lite skit och kollade på lite av våra inspelade videor hahaha.. du ser oss på www.youtube.com/tiffigunopivisen

Kul har vi ibland... eller allt som oftast =)

Åkte sen hem till min fd svärmor aka storharpan, snackade en massa om hennes resa genom ryssland och kina på transsibiriska järnvägen.. verkar va en jävla upplevelse men jag hade inte stått ut på tåget.. ingen dusch på 6 dagar! amagad! Dessutom hade dom suttit fast mellan Ryssland och Mongoliet 6 timmar för att en massa småstalinsar skulle komma ombord på tåget och kontrollera passen.. under dessa timmar fick dom varken gå på toa eller gå av tåget... kul!

Fan vad jag blev sugen på att se Tusenbröder nu.. och jag hade rätt, som alltid... 12 avsnitt, 3 säsonger... så.. lugna dig Elvis.. =)


Kvällen avslutades iallafall med mys med brudarna i soffan och dregel över Joaquin Phoenix i Walk the Line... Isa skakade mest på huvudet och tyckte vi var konstiga med alla våra stön och "ååååååhhhh".... J var inte lika imponerad som jag och lillharpan som kanske sett filmen 5 gånger var.. men ooohh, va het han är... sjukligt... och så ska han inte spela in flev filmer!!! *gråterhysteriskt*

På fredag ska jag tydligen bli stupfull.. jaja, vi får se hur det går med det..=)

Kyss  


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0