Myyyys

Snö, snö och åter snö.. mysigt säger jag.. kallt säger mulli och stannar hellre inne i värmen.. lite bortskämd är han.. bara lite.. men mest av J som alltid ger honom skinka och oliver..

Idag har det varit heroeskväll, skitbra avsnitt, lite förvirrad blev man som vanligt.. var hos norsken och J lagade citronkyckling.. mmm.. gottis.. gillar Js mat.. mmuummsss =)
Var tyvärr inte hemma när den andra J kom på besök, jag lovar att va hemma nästa gång! Sorry!
Imorron blir det en lugn kväll.. hade varit mysigt med lite mys... får väl styra upp det tror jag =) Sen på fredag är det handboll i Landskrona, denna gången är det iallafall inte juniorer utan boys i min egen ålder.. blir nog lite dregel där förhoppningsvis.. precis när jag skrev Landskrona säger dom på nyheterna att det varit ett rån där.. .skumt..

Lördag är det lagfest med korpen, tid och plats är ännu inte bestämd, men om jag känner mig själv och Gun rätt så hamnar vi nog i stan med Pivisen i vilket fall. Pivisen missade ju den utomordentligt roliga lördagen med många hetingar i sikte, det måste vi ta igen! =)

Femme Fatale

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0