Oouuunnnannnn

Jag är sååååå trött på att va förkyld nu, undan eller väck!

Igår skulle jag se Wallander tänkte jag.. jag kom hem efter en god middag med J och slänger mig på soffan.. faan vad skönt det ska bli att bara slappa till en dålig Wallandefilm efter denna helvetesveckan! Jag tror jag såg dom första 5 minuterna sen tyckte nog någon att jag hade legat på soffan för länge..  Började med att jag pratade med Gun på msn om hennes rooooliga kväll ;) Sen ringde telefonen och eftersom jag inte har nån täckning i min lägenhet satt jag som en idiot i köksfönstret och pratade, vinkade till mina förvånade grannar när dom gick förbi.. då kommer precis en vän(?) och tar en cigg och snackar lite skit och när jag sen sätter mig och ska fortsätta prata med Gun på msnen, då har det ålahuet lackat för jag inte svarat och loggat ut så jag fick ringa henne..  helt plötsligt har jag missat en timme på Wallander.. vad hände där?? Vad hände med min myssöndag framför tvn??

*fnys*

Kommentarer
Postat av: Gun

Ahh Ålahuet!

2008-12-01 @ 16:54:28
Postat av: karoline

Du vet att det ligger fullt med kärlek bakom ;)

2008-12-01 @ 18:59:41

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0