Tusenbröder - check!

Fy fan säger jag bara, vad jag är trött nu.. har precis kommit hem från kussens kalas där det bjöds på hemmagjord pizza.. haha.. förväntar sig inte mer av honom, lillkussen =)

Sprungit på Ge-kås i 4 timmar ungefär... vi och typ resten av Sverige kändes det som.. sjukt mycket folk.. kunde knappt komma fram nånstans, men karolinernas vassa armbågar brukar komma dit dom vill, hihi =) Så vi har stångats och shoppat som gudar och som vanligt vann jag.. eller jag hörde sen att man kan vinna på två sätt.. vem som handlar för mest och vem som har längst kvitto.. jag vann nog båda tror jag.. usch.. man tror att "äh, jag behöver inte så mycket denna gången" men kommer ändå ut med huuuuuuur mycket grejor (läs: skit) som helst... sjukt... blev ett par julklappar också, perfaaaa! Blev till och med ett par leksaksmöss till Muliiii.. hihi.. han kommer bli så glad när han får dom på julaftonsmorgon (usch nu låter jag som min mormor och tessie ((äcklige rabies-pudeln))

När jag står där nere och funderar på om jag ska köpa nån dvd-film ser jag att det blänker till vid dvd-boxarna.. och ljudet uppstod.. ni vet ljudet av änglar när gud uppenbarar sig "aaaaaaaaaaaa" ja, Gun vet vad jag menar iallafall.. där var den... Tusenbröder-serien... oh! handla handla handla! Så vi får nog ha en Tusenbröder-helg lillharpan! wiiiii =) Han e SÅÅÅÅÅÅ het... Ola Rapace.. ni andra icke kunniga kanske känner honom som Stefan i Wallander-filmerna.. men vi känner honom som Hoffa i Tusenbröder... mmmm... grrrr...

Blev en tur till Tröingeberg (säg det på skånska och du uttalar det fel, det ska vara ett y med där nånstans, jag blev utskrattad) till tvillingmammans svärföräldrar för lite fika och sen hemfärd.. eftersom tvillingmamman kör som en kärring så fick jag ta tag i ratten och satte gasen i botten på vägen hem, annars hade vi väl fortfarande suttit i bilen i uppförsbacken för hallandsåsen, haha ;)

Funderade på det där med att åka lastbil när vi satt där på motorvägen och halvsov båda två.. fan vad glad jag är att jag inte tog erbjudandet att åka med, fyyy fan vad tråkigt det är att åka bil.. sen att personen brevid kanske är rolig.. och het.. men nej.. jag har faktiskt ett liv och bättre saker att göra =)

Nä, nu är det dags att nanna... faktiskt arbetsdag imorron.. och jag har sån träningsvärk i min lilla gumpalalla.. och i mina underarmar... aka runkmuskler... ajajaja.... massaaaaage tack.. 

  

Natti natti


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0