A clean house is a life wasted

Jag har kommit till en punkt nu.. jag vill åka nånstans.. nånstans där det är varmt.. har inte känt såhär på länge.. ooohh.. eller så kan det vara att jag precis suttit hemma hos föräldrarna och kollat deras film från thailand/vietnam.. fan vad jag behöver värme och sol just nu.. ingen som vill åka med mig?

Moren hade iallafall lyckats handla några fina grejor med sig hem, annars brukar hon komma hem med mest skit.. en jäättefin klänning som jag ska få i julklapp som förmodligen blir nyårsklänningen (hmm.. köpte en nyårsklänning förra veckan, äh, kan ju byta om efter tolvslaget =) en jäättefin kuvertväska som ska användas flitigt och lite annat smått o gott.. snäll mammis =)

Torsdag och iiiiiinget bra på tv... skittråkigt... imorron ska jag, J och norsken dregla över handbollskillar... eller ja, norsken ska nog inte dregla.. blir nog lite konstigt då.. haha.. 

Jag har faktiskt funderat på att städa och tömma diskmaskinen, sortera den rena tvätten... men jag har hört att A clean house is a life wasted.. just nu går jag efter det mantrat iallafall... vet inte vad som hänt med mig.. i huset städade jag hela tiden, lagade mat, var värsta husmoren, bakade, rensade ogräs och grejer... här skiter jag i det bara.. kanske för att det bara är jag själv (och mulle förstås) som ska se eländet.. inte lika kul att städa enbart för egna ögon.. eller ja, kanske inte enbart mina men J, Gun och Lillharpan har det minst lika stökigt hemma så jag förväntar mig ingen reakton därifrån om dom skulle komma hit =)

Kysss
 



Kommentarer
Postat av: Gun

A NEJ!!!

2008-12-05 @ 11:16:19

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0