Grr...

Usch... kvällen började bra.. men avslutades desto sämre.. åt jättegod middag hos pivisen (taaack pivisen!) sen blev det lite snack hemma hos Gun med tillhörande iordningställande av våra ansiken och kläder, hihi.. fortsatte hem till en tjej vid möllan och snackade lite skit med Syrran och brudarna, träffade min nästkusin som jag inte sett på år och dar.. sen blev det Harrys och lite smått jobbigt om man säger så.. broren vad svinfull och föll ihop med bröstsmärtor mitt på dansgolvet.. kul.. blir man lite nervös då eller? Hände exakt samma sak för 2 år sen, då fick jag o fd sambon köra i 190 till akuten... iallafall ut med honom och fick i han lite vatten och andas lugnt o sansat.. han lugnade ner sig och vi bestämde oss för att nu kunde vi lika bra dra hemåt.. nervös blir man när sånt händer och helt skakig i benen.. grrrr... vill ju att broren ska må bra bara =/

Nu är klockan snart halv sex.. det är nån jävel som ringer och tjatar om efterfest men nej nej... det får bli på lördag då kanske, då är vi förhoppningsvis mer på G än efter en sån här händelse.. fest hos Gun på lördag ju och då jävlar ska det gamla gänget komma iallafall.. 

Nä, nu får denna damen nog gå och lägga sig om man ska komma upp och åka till fastern i Ängelholm imorron.. *snark*

Puss på er mina små hjärtan för all hjälp ikväll, you know that I love you..

Kyss

 

Kommentarer
Postat av: Trulle

Känns som att bror din får tagga ner ett par hekto , eller?!?!?!?!?

2008-12-26 @ 12:59:16
URL: http://trulleblog.blogspot.com/
Postat av: Karoline

Han får tagga ner ett par hekt och gå ner 25 kilo, det hade han behövt! =)

2008-12-26 @ 19:35:18
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 19:38:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0