Utmanad...

Så fort du ser det här är du utmanad!

Var ligger din telefon när du sover? I köksfönstret, enda stället i hela lägenheten där det finns täckning =(
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batteri? NEVER! Herregud! hur skulle jag klara mig!
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Konstigt, saknar min bästa vän ungefär ;)
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Eh, ja
Vad är din totala samtalstid på mobilen, Sen när ? 57:15:20, sen januari-08
Hur många telefoner har du haft det senaste året? 1
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Nä, brukar dölja den ganska väl, ungefär som en missbrukare ;)
Vad står det i det 4:e smset i din inkorg? "Aha! Jodå, det var helt ok igår. Hade varit bättre om jag sprungit på dig, men men ;)"
Vad står det i det senaste skickade smset? Eh, hmm.. nä, det skriver jag nog inte ut
Vem är överst på listan över missade samtal? Skyddat nummer, tror det var Blondie.
Vem är 6:a på listan över mottagna samtal? Eh..hmm.. hemligt =)
Vem är 2:a på listan över uppringda nummer? Dansbandskungen
Vad har du som bakgrundsbild? Palmblad som fladdrar, typ
Hur mycket batteri har du? Fullt =)
Vem är 8 på din kontaktlista? Haha, Alex Lammkött =)
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Min mamma säger jag då för att slippa välja =)
Vad heter din mobil som bluetoothnamn? Karoline
Vilken är den bästa låten på din mobil? Nei, så tjock du har blitt (naturligtvis ringsignal =)
Vilken är den sämsta låten på din mobil? har ingen dålig
Vad är det på den första bilden när du går in på bilder? En bild på mig o Gun från i somras
Hur mycket är klockan när du gör detta? 09:20


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0