Walk of... Victory?

Jahapp, då var det gjort.. inte för att skryta men jag brukar få som jag vill på ett sätt eller annat... inte för att jag är bortskämd.. eller jo, lite kanske =) men mest för att man måste kämpa för det man vill, och vill man något riktigt mycket så kämpar man det där lilla extra, eller hur? Sen att man använder vissa metoder som kanske inte är helt rumsrena behöver vi inte prata om.. men det som hände har jag kämpat för ett bra tag, förr eller senare så skulle det komma.. sen är jag ju söndagsbarn och vi är kända för att få som vi vill, hihi =) Egentligen vill jag bara att du ska öppna ögonen.. vakna, smell the real world bejbiiiiii... den är full av avgaser och föroreningar men i den drömmen du lever i nu, där finns bara mardrömmar och spöken.. det kan aldrig bli bra, inte som det har börjat och inte som det har fortsatt..

Hade en ganska mysig dag igår.. jag och J flanerade i stan, inte så mycket folk som man trott men rea är fan inte min grej alltså.. pallar inte så och rota i alla högar av kläder som bara ligger slängda huller om buller... neeeej tack.. blev sen faktiskt indiskt till middag, riktigt gott! J har ju en del erfarenhet av indisk mat och visste vad man skulle välja och jag fick nåt riktigt smaskigt.. Rekommenderar restaurangen, Bollywood heter den, ligger mittemot gamla Escape.. mummsfillibabba...

Åkte hem och la mig på soffan en stund innan det var dags för förfest hemma hos Guuuun, kul att se dom gamla grabbarna igen, flåt att jag inte hängde med ut men det stod ganska viktiga grejor på spel igår ;) Jag hoppas vi kan träffas lite oftare nu, man har faktiskt saknat er =) Började kolla på gamla foto från förritiden.. fyyyy faaaan vad vi såg ut, helt sjukt! heeeeeelt sjukt! Att folk bara ville umgås med oss är fortfarande ett frågetecken, hahah! Jag var ju inne i en rejv-period där ett tag.. hmm.. ja.. behöver väl inte berätta mer om det för alla fattar vad det betyder.. usch o fy o blää..

Kul förfest, blev roligare sen framåt småtimmarna men den historien drar vi inte här.. finns lite för stora ögon och öron som den inte är till för.. tsssss..

Foton från kvällen utlovas så fort Gun fått upp dom på sin sida..

Kyss, smisk o smek =)

Kommentarer
Postat av: ....

du är en sån männsika en "normal" flikka aldrig skulle vilja vara! du nedvärderar dig själv på ett sånt sätt som får dig att värka mentalt sjuk.. Kan inte förstå att man väljer en kille som redan är i ett förhållande o samtidigt veta att han åker och knullar någon annan på helgerna! hur känns det? är man normal om man kan leva med det? för det andra så är du en jävligt elak människa, tycker inte att man går ut i sin blogg o pikar folk på detta sätt, förstår du inte att hon redan mår dåligt? varför utsätta henne för mer skiiit!? nu när jag läst igenom din blogg så förstår jag verkligen hur äcklig o skadad du är...

2009-01-28 @ 06:21:56

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0