Ajajajajaaaaaaaaaj...

Ajajaj... jag har så ooooont i min gump idag.. red länge igår och det satte sina spår på min arma bakända... jag kan knappt sitta.. jag märkte det när jag skulle gå ur sängen idag och satte mig upp... *skriiiiiik* ....jag flög bokstavligen talat upp.. va hemma hos mor igår och grattade... åt lite paj och körde sen kussen hem.. han är så jävla ball.. helt sjuk i huvet.. är det konstigt att man är konstig när man är släkt med en sån? =)
Mongo...



men aj löv him min lille kusse som inte är så liten längre.. hehe.. får inte glömma min andra kusse som jag också löövar! Vi kussar måste hålla ihop, vi är inte så många... alla andra pratar om deras 215 kussar... men vi är ju bara 4...
 
Ikväll är det middag hos tvillingmamman.. hon ringde igår och utbrast: "Har du en blogg???" hehe, trodde att hon hade märkt det vid detta laget eftersom jag hållt på ganska länge nu... ändå sedan i maj.. har blivit ett par inlägg... ett par...
Imorron ska jag laga mat... och dessutom ska jag göra något som är snäppet svårare än pannkakor... hmm.. får nog börja med förberedelserna inatt och ladda upp mentalt.. börja skiva avokado och fetaost... ojojoj... är nästan lite nervös hur detta ska gå... fast citronkyckling går ju nästan inte att misslyckas med... hoppas jag.. fast med mig i köket kan vad som helst bli nånting annat som inte är i närheten av det man ursprungligen skulle laga.. jaja, vi får se hur det går..  *nervös*

hade bra nu

kysssss

Kommentarer
Postat av: Gun

Hallå!? varför e inte jag bjuden??

2008-11-12 @ 13:13:34
URL: http://metrobloggen.se/gun
Postat av: Karoline

jaa, du får gärna komma om du vill, vi kan tyvärr inte erbjuda några gifta män denna gången, går det bra ändå? ;)

2008-11-12 @ 14:00:32

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0