Alla som inte dansar...

Fan vad kul vi hade igår.. började lite segt hemma hos Gun.. hennes arbetskamrater var på plats inklusive Pivisen..  fan, kom precis på att jag måste tvätta.. ja, skitsamma.. får vända på trosorna istället ;)... ja iallafall... hennes arbetskamrater är ganska snygga alltså... hmmm... nu kom jag på att GUUNN! detta var första gången vi har förfestat med enbart utlänningar! Bara vi som var svenskar! var är världen på väg?? Förra gången var det ju en hel bunke lastbilschaffisar.. Haha, en norrman, en adopterad colombian och två albaner.. kan det bli bättre =) Hade ganska trevligt på förfesten ändå, tssss...

Åkte in till Harrys och så var det sviiiinlång kö.. snackade lite med kussen som stod och såg viktig ut utanför chili.. var stolt över sin nya jacka med VIP Lounge tryck på och stod och viftade med sin viplista.. nöööörd... ställde oss i den sjukt långa kön till Harrys men det tog nog väl inte mer än 10 minuter att komma in.. ´skitmycket folk till en början men sen blev det ganska lugnt faktiskt..dansade som fan.. jag och albanen... tsss... träffade sen Syrran, J, lillharpan och Y därinne... syrran tyckte att det var lite kul att det va jag som hånglade upp en icke-svensk och inte hon för en gångs skull..haha! Jag hörde det ryktas om att syrran även stod och var lite förtrolig med en lång hunk innan hemgång, vad händer där tro? J hittade en göteborgare i kön på vägen in.. ja, och Pivisen åkte hem till sin man.. alla fick nog till det igår ändå.. naaaajs...

Var hemma ganska tidigt ändå... eller ja, allting är ju relativt, men det kändes tidigt iallafall.. Idag är det fars dag och jag ska snart köra hem till min far och äta middag.. måste tvätta lite först bara.. städa får vänta till en annan dag.. som vanligt.. 

Kyss

Kommentarer
Postat av: Gun

NEJ! Alla fick inte alls till det!!! arrhh

2008-11-09 @ 19:18:08
URL: http://metrobloggen.se/gun

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0