Bla bla bla....

Usch usch usch vad jag kommer att ha ont i gumpallallan imorron.. ridit en hel timme på kungen och jag hade ju ont när jag satte upp idag så imorron kommer förmodligen bli ännu värre... isch och fy... mulle säger att han tycker jättesynd om mig, tittar på mig med medlidande i blicken (kan va att han tigger om skinka iochförsig men man kan ju alltid låtsas)

mmmm... gillade kvällen jättemycket... citronkyckling som blev lyckad (ja, jag blev överraskad själv) med goood sallad som J lärt mig göra... 

another day, another place Sivert Lundh..

Helgen ser ganska öppen ut just nu... Blondie vill ut och hänga på lördag.. eftersom hon opererat sin stackars fot kan hon ju inte svänga dom lurviga som oss andra idioter men lilla torg innan kanske? Vi behöver hitta ett nytt objekt till Gun då 36an visade sig vara ett svin som alla andra pojkar i denna vida världen.. (situationen är skitskum där, fattar ingenting) men dom kan inte leva utan oss Gun, det är vårt livsöde.. jag är söndagsbarn så jag vet vad jag snackar om, he will be back.. =)

kyss...kyss..kyss
 


 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0