Dessa drömmar..

Inatt hade jag konstiga drömmar igen.. vaknade med hjärtklappning 2 gånger... varav en av gångerna satte jag mig upp och grät... varför?? jag kommer ihåg att den första drömmen handlade om hon i The Grudge.. jag tycker HON (det kommer i framtiden vara hennes benämning) är så jävla äcklig och en viss person skulle ju tjata om det hela kvällen igår så det var kanske inte så konstigt att drömmarna hann ifatt mig.. jag drömde att jag och Gun var instängda i mina föräldrars hus och kunde inte komma ut.. helt plötsligt började HON släppa ner sitt hår genom den öppna spisen, köksfläkten, och till slut var också poolen helt svart.. vi försökte komma undan och jag hade fått fatt i en häcksax som jag försökte klippa av håret med när det kröp upp på mina ben.. hela tiden hör man hennes ljud hon har för sig.. ni vet det äckliga.. sen vaknade jag..

Andra gången när jag satte mig upp i sängen drömde jag att jag var gravid i typ 7:e månaden.. och det var någon som stod och sparkade på min stora runda mage men jag kunde inte se vem det var för jag blödde från hela ansiktet och mina ögon var så uppsvällda att jag inte kunde öppna dom.. jag försökte skydda mig med armarna men fick precis som skärsår på underarmarna så fort jag drog upp dom över ansiktet.. drömmen slutade med att personen satte mig på en stol och bakband mina armar och kysste mig..

Sjuka drömmar eller?

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0