Ferdinand

Idag har jag sett ett foto på mig själv där jag rider på en tjur när vi är utomlands.. och det värsta är att jag inte kommer ihåg det! Jag var ändå typ 18-19...

Börjar bli rädd för mig själv... alzheimers nästa?

Glömde förresten berätta om Guns fantastiska ide att sno en gratiskarta (hur man nu kan sno nåt som är gratis) på stortorget och tyckte att jag behövde den upptryckt i ansiktet medans jag körde alla hem i lördagsmorse nångång vid halv fem. Hon tyckte att hon skulle visa vägen till Tylösand som naturligtvis ligger i Malmö eller? Kanske inom kommungränsen iallafall? nä, inte det heller.. Vi tog en sväng förbi en annan gata och spelade in en mycket underhållande film istället.. hahaha, fan vad vi är hemska, - Jag ser inte, vilken ska jag trycka på? - Skit i det, tryyyyyck, bara tryyyyyyck *skratt*

Femme Fatale.. eller vamp kanske? =D


Nä, jag vet vad jag ska tatuera! HARPEJÄVEL stort över hela ryggen... coolt... eller inte..

tsssss..

Kyss


Kommentarer
Postat av: Gun

Hmm... inga kommentarer!

2008-11-26 @ 09:04:51

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0