Finally!

Äntligen hemma! Var först och lämnade blod med Gun och hennes roliga far, han är helt sinnessjuk.. kan inte mer än att skratta hela tiden när man träffar honom =) Dåligt blodvärde idag så blev lite trött efteråt men men.. vad gör man inte för sina medmänniskor =) Sen var det iväg till frissan... lite ny färg och lite klipp här och där så ser det faktiskt ganska bra ut igen.. synd att det är så dyrt bara annars hade jag gått dit oftare =/ Men ska man ha den bästa så får man ju hosta upp lovorna =)

Sen skulle jag gå och handla på Caroli med mor.. jag hade lika bra kunnat åka hem istället... säger jag att nåt är fint så säger hon "näääee, för ungdomligt" provar hon nåt hon tycker är snyggt så säger jag "näääee, för tantigt".. för jävelen.. till slut köpte hon en kavaj som såg ut som den hon redan hade på sig och en jacka som var likadan som den hon använde fast i en annan färg.. kul! Naturligtvis hittade jag en tunika som jag var tvungen att ha... usch.. denna månaden blev dyr den också fastän jag tänkte sätta broms på spenderandet.. isch och fy..

Nu har jag precis kommit hem och tryckt in en macka med gravad lax och hovmästarsås.. mums.. fan.. jag har glömt ringa J kom jag på nu, satan... äh.. skulle bara snacka skit säkert ändå, eller kanske ville bjuda mig på middag såhär en onsdagkväll, Eller? får ringa om en stund =)
 
Ska nog ta en kladdmuffins till efterrätt.. fan jag måste tömma dsikmaskinen också.. fast jag hittar förmodligen nåt roligare att göra... Snart Greys, wooohooo =)

Kyss 

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe japps! Singel-Mingel!! ;)

2008-11-05 @ 20:08:05
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0