Kniv... och gaffel... ligga sked?

Konstigt hur mycket det kan hända på under 10 minuter... idag när jag skulle handla lunch inne på jägersro stod jag i den kilometerlånga kön som blir om man kommer ett par minuter för sent.. står och filosoferar lite när jag ser två personer som jag bara tänker.. om man är kändis.. måste man känna alla andra kändisar då? dom stod där och pratade och var jätte-bästisar precis som dom känt varandra i 100 år.. Detta är alltså en känd musikprofil i skåne och en känd fotbollsspelare.. hur gick det här till?? det skulle jag gärna vilja veta.. nicke-nyfiken i mig bara skriker och vill gärna gå fram och säga " Hej, jag är E- kändisen Storharpans ((hon känner båda två)) dotter, jag stod här och funderade på en sak, hur känner ni två varandra egentligen??"  Men jag hejdade mig för det hade nog blivit lite pinsamt... om inte annat för min mamma som måste stå ut med alla frågaor senare om hennes dotter är psyksjuk eller bara allmänt menatlt förvirrad.. eller är det så att bara för att man är B- eller C-kändis så känner man alla andra B- eller C-kändisar? Dom verkade ha mycket att prata om iallafall.. kallprat.. lite så pinsam tystnad emellanåt.. haha..

Sen när jag kom fram och skulle beställa blir jag iallafall tokraggad på.. haha, stod och pratade med killen i kassan en stund.. sånt är ju alltid trevligt =) (jag fick till en ganska kul ordvits i rubriken tycker jag... för er som fattar.. =)

Nu ringer Gun! Dags att sluta..

Kyss


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha ingen fara...har inte behövdt den änsålänge o i helgen kommer jag inte äta hemma något, så känn ingen strss..är nog inte hemma så mycket överhuvudtaget i helgen så jag kan knacka på i veckan när jag e hemma :)

Hoppas din dag känns bättre idag..låter så ;)

Trevlig helg! =)

2008-11-07 @ 15:02:46
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: Eva Nilsson

Men hallå?????????????????

2008-11-07 @ 17:20:57
Postat av: Karoline

Men hej hej Eva, vem du nu är =)

2008-11-08 @ 00:50:49

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0