kom igen, kom igen..

Oooohhh... bara en timme kvar nu..
örk, så tråkigt väder det är idag... riktigt höstväder.. bara blåser och regnar och är allmänt dimmigt..

vill hem och äta kladdmuffins..

Alltså nu har jag suttit och letat hur länge som helst efter klippet med Robert Gustavsson och illern Göran... det finns ett klipp där han säger " VAD gör Göran då, vad GÖR Göran då" det är ball som fan men jag hittar inte det... kommer du ihåg Göran Gun? vår ödla som alltid var med och festade, vi bytte ut honom sen när han gick sönder.. kommer inte ihåg vad den nya fick för namn? Var hittade vi ödlan egentligen?

Fan vad dåligt minne jag har...

kyss


Kommentarer
Postat av: Gun

Hahahah vi hittade honom på Sibylla! Limhamn köpte kids meal.. Han fick till och med munnen uppskuren så han kunde vara med och dricka grogg.. Arhh jävla Älgen! Den andra hette nog Börje om jag inte har helt fel för mig. Han va grön. Han blev uppäten.. =(

Fan va ball det va!

2008-11-05 @ 22:08:41
URL: http://metrobloggen.se/gun

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0