Kvällens träningspass

Jaha, välkommen till min nya alldeles nytillverkade blogg.. vet fortfarande inte hur man använder den men det kommer väl, jag gillar den iallafall bättre redan =)

Ikväll har jag kollat på film.. eller ja.. lite iallafall.. kass var den.. som vanligt när jag hyr film.. jag fattar inte hur jag alltid lyckas välja kassa filmer.. filmen var kass men sällskapet var bättre.. nog om det.. personen vill inte längre va med i bloggen så då får han stanna utanför =) bäst så.. puss på dig

Idag har jag iallafall varit i stallet hela dagen.. nästan iallafall.. har träningsvärk som fan sen igår då jag fick mocka en hel hage som var bajsfylld... mmm... skulle egentligen träffat tvillingmamman men har haft en jävla huvudvärk hela helgen.. fast ikväll släppte den lite iallafall.. tihi

nä, läggdags om jag överhuvudtaget ska komma upp imorron.. har ju fått ett helt träningspass ikväll.. phew

kyss eller xoxo som vi ska säga numera, eller hur? ;)

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0