Lammmmmkött..

Idag har jag varit med J, Js bror och hans kompisar... haha, lammkött kan man ju lugnt säga! Spelade lite guitarhero, singstar, med andra ord och Med vilda Gester.. alltid kul sådär en trött fredagskväll när man inte pallar nåt annat.. lammkötten tyckte ju vi jag var jättegammal och nästan i medelåldern (killarna var födda -89) dom tyckte det var jättelängesen jag tog stundenten (2001) och frågade "hur det kändes att ha körkort" ... visste inte riktigt hur jag skulle besvara den frågan då jag knappt kommer ihåg hur det var att inte ha körkort.. det är en självklarhet i denna åldern känns det som..

Js bror tycker ju att mitt liv snart är slut.. den dagen jag fyller 27 säger han att då är mitt liv över... jag har försökt förklara att den gränsen flyttas fram hela tiden.. när jag var yngre var 30 den magiska gränsen.. då kunde man lika gärna begå kollektivt självmord.. men nu känns inte 30 så konstigt längre.. jag har blivit ganska trygg med tanken att fylla gammal om ett par år.. lämna twenty-something livet och istället komma till.... yngre medelåldern? Hmm.. ja.. det är väl inte så farligt.. just nu mår jag så jävla bra i mitt liv också.. som jag förklarade för en person för ett par dagar sen så har han förändrat mycket hos mig... innan så satt jag mest hemma och kände inte för att göra mycket... ville bara ta det lugnt och ligga och tycka synd om mig själv för att jag var... ensam? Nu är jag ute oftare än jag nånsin varit.. träffar mer folk killar.. tycker att det är roligt att gå ut och shaka loss igen! Jag vet inte vad det var personen i fråga gjorde egentligen.. gav mig bättre självförtroende? kanske det.. jag trivs mer med mig själv nu iallafall, och det är väl positivt? Jag tror iallfall att han kommer att finnas i mitt liv jävligt länge.. vi har samma exakt samma sjuka humor och har jävligt ball när vi träffas.. känns som vi inte blir av med varandra i första taget =)

 





Så fin.. så fin.. så 80 =)

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0