Like sand through the hourglass, these are the Days of our lives...

hejsan... välkommen till familjerna Horton, Dimera och Brady... snart är det bara det övernaturliga kvar som inte har hänt i våra liv..

Gårdagen började med att jag var telefonhora i ett par omgångar.. eller det känns så ibland iallafall.. efter många försök att resa mig ur sängen så lyckades jag till slut få ut det ena benet över sidan och ner på golvet.. örk.. hade hellre stannat i sängen och myst om du var där.. sen var det fullt ös resten av dagen.. upp och iväg till Blondie för lite frukost (klockan 2) och iväg till stallet... var där ett par timmar och sen hem till mormor som fyllde år.. käkade som fan och sen hem och skulle byta om till kvällens festligheter... då börjar min mage krångla... kuuuuul... precis i rätt läge... det var bara att lägga sig på soffan och se glad ut... somnade till en stund och kände mig bättre sen.. tänkte att "äh, vafan ska jag ligga hemma för" jag hade ju till och med lockat håret! Nä, på med partyoutfiten och drog upp till girlsen på VIP Lounge istället...

Kom upp i stan ganska sent, frös som in i helvete.. nu är det ju läge att sluta röka så man slipper gå ut i kylan och frysa.. girlsen var bra i gasen när jag kom.. J, Lyxbruden, Lillharpan, Syrran och en massa andra var på plats och det var faktiskt, skitbra... all heder till vår vän J som var DJ och spelade skiiiitbra musik, bra där!

Efter lite skitsnack med syrran i baren så är det en kille som står och ler skitfånigt till mig och medans jag lyssnar på henne ler jag tillbaka, jag vet vem han är och många av mina kompisar känner honom.. skitball kille och skithet! Men... ska ha barn med sin tjej vilken dag som helst.. När jag och Lyxbruden sitter i sofforna på andra våningen kommer han och sätter sig brevid mig, jag såg nog ganska uttråkad ut då Lyxbruden hade fått en äcklig gammal arabgubbe på halsen som inte vlle släppa taget om henne och jag satt mest och lyssnade på musiken och kollade på folket... iallafall så kommer han och sätter sig brevid mig och börjar snacka och jag är väl inte sen att hänga på.. vadfan är det med upptagna killar och mig? jag måste vara nån magnet!! Helt sjukt, helt plötsligt kom syrran och satte sig mellan oss då hon inte tyckte att det var nån bra ide att han skulle ragga upp mig... för jag skiter fullständigt i om han har 15 ungar och fru, alla skiljer sig nån gång ändå..Dessutom: You have to try everything once, eller hur Gun? ;)
 
Pratade med Gun och Pivisen som var på harrys så jag lämnade min heta upptagna kille och drog in dit istället för lite seriös dans.. in på dansgolvet och hörde en sviiiinbra låt som vi nog inte hört sen.. ja.. amiralentiden? skitbra musik igår iallafall.. vi satte oss i soffan och då får Gun syn på 36an som står och hänger vid rouletteborden... Gun bröstade upp sig och jag och pivisen satt i bakgrunden och plockade fram AK47:orna om han skulle behövas peppras ner, jag plckade fram ansiktsfägen och pannbanden a la Rambostyle och militärkängorna.. funderade ett tag på kaststjärnor också men kom på att jag har ganska dålig träffsäkerhet och då blir det nog en lång, plågsam död, men det kanske är okej?...  iallafall slapp vi använda våra välpolerade och flitigt använda vapen för allting visade sig vara ett konstigt missförstånd... sånt som bara kan hända oss på nåt sätt??

Vi bestämde oss efter en stund av svettiga moves på dansgolvet att vi var ganska nöjda och tog en runda till McDonalds innan hemgång.. väntade mig att Polisen skulle höra av sig, men ännu en gång blev det ingenting... ovanligt? 

Imorse ringer J som jag lämnade på Loungen och berättar att dom hade dragit vidare till en fest där Lyxbruden bara hade försvunnit och en skotte hade raggat som fan på J... när J sen väl hade hittat Lyxbruden och dom sen skulle åka hem hade J haffat med sig första bästa villiga lammkött på gatan för att åka hem tillsammans med... hahaha... skitcoolt J!
 
Tror nog inte någon har hetare och coolare kompisar än jag... aj laaaav jo girlsen!

Oj, vilket mastodont inlägg detta blev, kanske ska hyra mastodontfilm ikväll?

Jag och lyxbrudan, ser vi inte väldigt lyxiga ut? 

Lyxiga?

Kyss

Kommentarer
Postat av: Grannen över

fin bild!

haha känner igen det där med upptagan killar...=/ hmm....står det i pannan: "jag är för tillfället bara ute efter lek, singlar var vänliga avböj" eller?? haha singelmingel!

2008-11-16 @ 12:35:45
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: karoline

ja!, singelmingel is the shit! haha!

2008-11-16 @ 12:39:36

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0