Meh!

Min nya rattmuff var för liiiiten =( Skit åxå.. den som va så fiiiin... Gav den till Blondie istället, kanske passar hennes ratt bättre... hann nästan bara hem och slänga mig på soffan en kvart igår innan det var dags att bege sig till stallet... fick dock ett litet trevligt besök precis innan jag skulle sticka.. alltid trevligt när du kommer på besök.. blev på ganska mycket bättre humör när jag hade fått kramas lite.. var så jävla irriterad igår alltså.. jag hade kunnat sitta och kedjeröka hela kvällen.. grrr...

Var hemma hos tvillingmamman senare och fick lite god mat och såg halva SATC-filmen... blev ganska sent så får väl se andra halvan på söndag eller nåt.. känns som denna helgen är fullbokad.. servering ikväll och sen pokerkväll med killarna på jobbet.. ska bli kul faktiskt.. sen att jag är asdålig på poker är en annan femma (jag vill helst va med hela tiden ((skittråkigt att sitta där o inte spela juh)) och dessutom född optimist så jag spelar på varje hand, hur dålig den än är) Så jag räknar kallt med att gå hem med en storförlust ikväll (där kom optimisten fram ;).. fast å andra sidan ska jag ju vinna på dom andra spelen, tänkte ta med mig Med andra ord och Med vilda gester.. skitkul kommer det att bli..

Imorron skulle jag egentligen spelat sista cupen för året med korpen, men ser ut som jag får hjälpa till hos Kungen istället.. men vi får se, om jag åker dit tidigt kanske jag hinner... hade ju varit kul att va med o kötta en sista gång detta året ;)

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0