min kropp.. min röst..

Fy satan vad trött jag är nu.. vill verkligen bara ligga hemma på soffan och glo på tv och det hade jag bestämt att jag skulle göra ikväll också.. ungefär fram till att klockan var 10.. då ringde J och tyckte att vi kunde ha spelkväll ikväll.. javisst sa jag, då hinner jag iallafall hem och sova en stund efter jobb.. sen ringde min bror och ville att jag skulle hjälpa honom.. javisst sa jag och tänkte att det går ganska fort ändå, då hinner jag hem och sova och mysa med mulle en stund... sen ringde Blondie och frågade om jag kunde hjälpa henne raka Kungen idag.. javisst sa jag och tänkte att det tar nog inte så lång tid.. när jag var på väg hem från jobb ringde broren och sa att nu fick jag jävlar ta mig skynda mig.. visst.. flängde som en idiot dit och hjälpte honom.. sen var det bara att ge sig iväg till stallet direkt när jag kom hem.. hjälpte till och mockade hästbajs och raka honom.. kliade som fan på hela kroppen så nu sitter jag här och har precis duschat och ska vara hos norsken om en halvtimme.. min katt är skitsur, ligger inne i sovrummet och vägrar prata med mig eftersom han inte får mysa ikväll heller.. jag har ju knappt varit hemma nånting denna veckan.. han undrar när han ska få lite quality-time med mig säger han... imorron bejb.. aj promise...

Ovanpå detta har jag en sjuhelvetes träningsvärk i min balle efter bowlingen igår.. trött som ett as är jag eftersom jag inte var hemma förrän sent som fan och tydligen tyckte min röst att det var ett bra läge att lägga av mitt i allting... blev kallad miss Väs av mina kära tekniker idag, tack för det televerket!

Så nu har jag spenderat en kvart med att skriva detta inlägget och måste stressa iväg innan J ringer och frågar var fan jag blir av.

Hur fick jag helt plötsligt så mycket att göra?

Femme Fatale

Kyss   

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0