MMMMmmm...

Craigan, han e het han... men killar har ju en tendens att bli hetare med åren.. jag satt och dreglade iallafall.. gratis är gott dessutom... blev en fika på Espressohouse innan... varför är alltid offentliga toaletter så jävla äckliga? luktar bara piss och allmänt mög.. ungefär som toaletterna på Harrys, stinker! kan inte folk bara hålla strålen där den ska va? för jävelen!

Filmen var sådär, vi förstod inte riktigt sammanhanget, kändes som dom kunde lägga på en halvtimme till och förklara lite bättre för oss som är lite blonda =) ja, jag erkänner här... men aldrig IRL!

Nu ringde Gun precis och ville att jag skulle följa med ut, Scandic, gratis inträde! Jo, gratis är ju förvisso gott men det är fan onsdag (aka lillördag) och jag ska iallafall upp och jobba imorron, och jag ska faktiskt träffa *trumvirvel* budbilskillen! haha, det var ett tag sen! Ska bli kul att se honom.. fick lite mess från honom idag att det var för jävligt att jag inte jobbade precis nu när han kom förbi.. hehe.. hur va nu det här med mig och upptagna killar? whaevaaaaaaa säger jag till det! Känner riktigt hur humörsvängningarna bubblar inom mig, just nu är jag på topp och om 10 minuter är jag förmodligen antingen skitlack eller förkrossad och kan sitta och böla för mig själv.. kuuuuul det är att va tjej, skitkul!

Nu tänker jag fortsätta på Lasermannen en stund.. fan vad den är trög att läsa ut.. Tvillingmamman berättade förresten idag att hon hade haft en Harry Potter dag och sett alla filmerna... nu blev jag helt sugen på det... *funderarpånärjagskahinnameddet* Just nu känns det som jag inte hinner jobba för jag har så jävla mycket igång..

Kyss kyss kyss mmmm....

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0