Morgonstund har guld i mun... eller?!

Jag är helt tom i huvudet idag.. funderar mest på vad man ska äta till lunch.. vankas pannkakor ikväll iallafall.. det är ju nånting att se fram emot.. gjorde smeten igår men pallade inte steka dom.. måste fixa kattsand också, min lille Mulle börjar protestera mot att där är för lite sand i lådan genom att lägga en lösbajs utanför på mattan.. så glad jag blev när jag kom upp på morgonen och kände den underbara doften.. mmmm.. *ulk* mår redan illa som det är på morgonen... jag hatar morgnar.. har alltid gjort.. när jag gick i skolan tvingade mamma mig att gå upp och äta frukost.. örk.. värsta som finns.. folk säger att det blir bättre med tiden att gå upp och att man vänjer sig.. jag har gått upp lika tidigt nu i typ 15 år.. jag är inte van än, hur lång tid ska det ta egentligen?? mitt morgonhumör ska vi inte snacka om.. det är egentligen inte så farligt innan jag gått hemifrån.. det är värre när jag kommer till jobb och måste prata med en massa människor (en massa = dom 5 som sitter på kontoret) 

Nu fick jag precis mms.. haha.. du o dina mms.. vet du hur hög min telefonräkning är för alla jävla mms jag måste skicka?! Ja, för naturligtvis måste jag ju kontra.. ikväll ska jag ta foto på min nya bästis kungen och skicka, lovar att lägga in det på bloggen sen också... kungen och jag! tihi =)

Nä, nu måste jag se till så att mina kära arbetskamrater får lunch..

Schyyysss  

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0