My beloved balcony, where art thou Romeo?

Jaha, då sitter jag här på min balkong igen.. röker och lyssnar på sonja..  ser tillbaka på en trevlig helg med mycket skratt och trevligt sällskap.. undrar hur framtiden kommer att se ut.. min kusse berättade att hon hade varit hos en spåtant som berättade en massa om framtiden, om vänner och familj.. vet inte riktigt om jag tror på sånt men det hade ju varit fantastiskt om det verkligen finns folk som kan se in i framtiden.. funderar på hur veckan kommer att se ut..  funderar på att det är folk som jag inte hade en aning om läser min blogg (väntar bara på den dan folk ska komma fram och säga "det är du med bloggen!" som grannen råkade ut för).. funderar på folk som skrev att dom aldrig mer skulle läsa bloggen som gör det ändå..funderar på om vi nånsin blir 36 och konstiga och flyttar hem till mamma pappa igen... nä, det lär nog aldrig hända.. ska förmodligen va ledig på onsdag och hitta på nåt med tvillingmamman.. sen är det 30-års fest på lördag för falkenbergaren.. ja, framtiden får utvisa vad som händer.. ibland önskar man att man hade sin egen lilla spåkula som man kunde sitta och titta in i.. fast det hade kanske inte varit särskilt kul ..då hade man nog rättat sig efter framtiden.. nej nej, fram för mer impulsivitet! Sluta fundera så mycket!

Du får inte knacka på min dörr om du inte är beredd att komma in..
Du får inte göra om mitt namn och börja kalla mig för din..

Du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt

Du får inte ha mig som en dröm, när jag vill va din verklighet
du får inte säga att du hoppas, om du inte tror du vet

Men du får ta den tid du behöver för att förstå vad det är du vill
du får be en bön att tiden du behöver räcker till

Du får inte andas på min panna och inte få mig falla mer
om du inte sen kan stå för all den oreda du ger

Du får inte röra vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart..
men jag önskar inget hellre än att du gör allting mot mig snart..

Snutjävel..

Jag behöver massage..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Gun

36 och flyttar hem till PAPPA!!!

2008-11-16 @ 22:43:35
URL: http://metrobloggen.se/gun
Postat av: karoline

sorry, jag ändrar!

2008-11-17 @ 08:57:19

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0