Någon som har en giljotin i bakfickan?


Usch.. denna dagen börjar inte alls bra, har inte ens ätit frukost än och känns som jag helst bara vill gå och lägga mig igen och sova till imorron... är det någon som har en giljotin jag kan låna så jag kan sluta fundera?.. mitt huve sprängs snart känns det som.. jag vill bara att du ska hålla om mig och säga att allting blir bra, att det är över.. men jag vet, det kommer inte bli så.. jag kommer att stå ensam kvar och det kommer va så jävla tomt..

Detta börjar bli jobbigt nu


Inatt drömde jag att jag tatuerade mig på hela framsidan av kroppen, nån rustningsliknande grej där dom till och med satte in stålskenor under huden för att det skulle se ut mer som en riktig medeltida rustning. Jag bad om ursäkt flera gånger till dansbandskungen eftersom han inte fick göra tatueringen.. sen var jag helt plötsligt hemma hos mina föräldrar och ställde mig på vågen och tänkte "fan, nu har jag gått upp fem kilo bara för stålskenorna"

Vi glömmer förresten i giljotinen, kan någon komma fram med ett botemedel mot hormoner istället?



Whittan Fi***n är nog den bästa av dom alla...

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0