Max eller BK?

Jag älskar skäpmat.. jag äter det jätteofta.. och har ofta diskussionen om vilket som är godast McDonalds, Burger King, eller Max? Jag är en stor fan av BK, eftersom det är grillade burgare med krispigare pommes, vissa gillar Max bättre, vilket jag har mycket svårt att förstå.. *örk* .. Max kan också vara negativt efter alla dåliga minnen från Barsebäckshuset.. Vi hade skoj men ojojoj så dåligt det blev sen efteråt.. Jag tror fortrafande jag har dålig karma efter dessa händelserna..

Igår va ja hemma och fick spagetti och köttfärssås av J sen satte vi oss och kollade på gamla foto hemma hos mina föräldrar. Det är egentligen jättesynd att man inte använder vanliga kameror längre, vi kommer ju aldrig sitta och kolla på "riktiga" foto.. och alla fina format det var på riktigt gamla foton.. När man kollar igenom mina föräldrars foto förstår man varför jag inte kommer ihåg att min mamma överhuvudtaget fanns i min närhet när jag var liten. Det finns fler foto från bowlinghallar och priscermonier än vad det finns på vår familj tillsammans. Undrar om hon tycker det var värt det såhär i efterhand? Det enda jag kommer ihåg är varje gång hon ringde hem och hur ledsen jag var för att hon inte ville (som jag trodde) komma hem när jag bad henne. Det var ju inte så konstigt att hon inte kunde eftersom hon var på andra sidan jordklotet. 

Nä usch.. mitt råd: Karriären kan komma när barnen är äldre, ta vara på era barn när dom är små! Det sätter sig i själen på dom även om man inte tror det! 

Och till dig.. kärring.. sluta snoka här.. 

Femme Fatale   


Kommentarer
Postat av: Tegen

Lönt att jiddra om skräpmaten?

BK är överlägset godas!

2008-12-01 @ 11:40:32
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0