Örk

Idag är jag såhär: Nä nu jävlar får det va nog.. jag känner mig ilsken, trött på livet och folk i allmänhet och vill bara låsa in mig med Mulle och sova i 100 år tills det går över och jag bara kan vända mig över på andra sidan och dö istället..
Allting har bara varit fel idag.. ibland känns det som man måste göra allting själv för att det ska bli rätt.. min chef skulle göra en beställing för 2 veckor sen och nu visar det sig att han skickat det till fel mailadress så den har aldrig kommit fram, skibra när det står femton grävmaskiner och väntar på kabel som inte finns... kanske inte så många men man måste överdriva lite mycket ibland när det känns som allt går åt helvete.. och vem är det som får reda upp det efter honom? Jo, moi.. sen pratade jag med Gun om serveringen imorron på idrottsmuséet, då hade hon helt plötsligt något annat för sig.. skitskoj.. men jag serverar vin till 200 pers själv och dessutom vill mamma att jag helst ska vara där innan 16.. alltså innan jag slutar jobba i Svedala och ska dessutom hem och byta om och ta mig till stadion.. dessutom är det nån kattjävel som går in och pissar revir i mitt uterum så det stinker som dassen på Harrys gör.. dessutom är jag sjukt irriterad på Britt som sitter mittemot mig som varje gång hon svarar i växeln säger "Karolines telefon det är Britt"... dom ringer till växeln, sluta svara mitt namn då, dom vet ju för fan inte ens var dom kommit då! skitkul dag detta.. vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Nä förresten, jag tar tillbaka frågan, jag vet vad jag har gjort.. eller vad jag gör rättare sagt..

Kan någon låsa in mig i ett vadderat rum för just nu känns det som jag kan slå sönder vad som helst..

 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0