Percy is tha man

Jaha, då har jag precis kommit hem o slängt mig på soffan.. har inte satt foten innanför dörren förrän nu.. phew.. skulle egentligen på pokerkväll hemma i höllviken hos grabbarna men det blev inte så.. när jag ringde och sa att jag inte skulle komma var det nästan gråt och tandagnissel.. det är snabba vändningar här vet ni =)

Åkte till idrottsmuséet direkt efter jobb efter att ha hämtat J.. in och värsta stessen direkt med att hälla upp champagne (eller mousserande vin om man ska vara noga som vissa av dom fisförmäma kommunalarbetarna ska va) Serverade mat, plocka undan som fan.. 200 gäster som ska ha fördrink, mat och kaffe på under 2 timmar kräver sin man.. eller kvinna såklart =) Inte så god mat måste jag säga eller.. ja, den var säkert god, men efter att ha haft halva buffén under naglarna och resten på diverse andra ställen på kroppen så är man inte så sugen på den maten längre.. dessutom blev jag uppraggad igen! Andra gången på samma dag, det är inte ofta det händer.. eller vad säger jag.. det är ju vardag för mig *slängermedhåret*.. han jobbade tydligen på stadion och tyckte att vi kunde ha en dejt... inne på gräsplanen.. i mittcirkeln.. haha.. jag var inte långsam med att tacka ja till det erbjudandet... tsss =) Klockan sju var iallafall alla ute ur lokalen och vi kunde plocka undan i lugn och ro... trodde vi ja..

Chefen kom fram och frågade hur vi ville ha betalt eftersom det blir lite svårt för kommunen att betala ut svarta pengar till serveringspersonal.. tja.. eftersom vi inte hade förväntat oss någon betalning överhuvudtaget så togs ju allting emot med ett leende på läpparna.. "Vill ni följa med och kolla på showen på arenan som betalning?" Ja, det är klart vi vill för faen!

Så i fyra timmar har vi njutit av Andreas Johnson (guds gåva till kvinnorna enligt J), Sanna Nielsen, Björn Kjellman, Robyn och naturligtvis allas vår bygg-kung Percy Nilsson.. han kan faktiskt vara ganska underhållande när han sätter den sidan till.. allting var skitfint och sprillans nytt och fanns ingenting att klaga på förutom.... stolarna... alltså jag har så grymt ont i ryggen nu så det är sjukt.. fast oftast så ska man ju inte sitta där i 4 timmar men fy fan vilka hårda stolar.. det känns som nån sticker knivar från gumpen och upp längs ryggen liksom.. nä, det går inte att förklara om man inte kännt det.. ajajaj.. jag får nog ha lite massage nästa vecka... ja, av dig.. du vet vem du är.. eller..

Jag har lite problem med att sitta för långe i trånga bänkrader och på hårda stolar eftersom jag inte har nåt fläsk som jämnar ut det hela och dessutom är mina ben så långa så jag vet inte var jag ska göra av dom.. det är sjukt jobbigt.. så jäääääävla ont i min rygg nu alltså... 

Oj, såg precis att jag har nåt smaskigt spillt på mina svarta byxor... hmm... vad kan det va *sniffsniff* mmm.. vitlöksås..

Kanske ska somna till resten av SATC-filmen? hmmm... ja, det får det bli..

Kyss   

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0