Senilsnöre

Mina föräldrar har åkt till vietnam.. jävla gottegrisar.. igår ringde mamma från kastrup och skrek "För helvete, jag har glömt bikinin!"... ja, mamma det är ju inte det första man packar ner bara om man ska ligga på en strand i 2 veckor..
Idag ringde hon igen för att fråga om nånting hon skulle köpa till mig och J fastän vi satt och skrev ihop en lapp vad vi ville ha. Då förklarade hon det med att hon hade haft helt för mycket tid till att packa och glömt hälften hemma, hon hade dessutom glömt att föra över pengar så hon kunde shoppa.. För att min mamma ska fungera normalt ska allting ske under tidspress och helst ska det vara halvt kaos och nästan jordens undergång. För henne finns det ingen negativ stess, bara positiv.. varför har man inte ärvt det? Eller jo, det har jag väl till viss del ändå =)

Jaha, vad händer ikväll då? Får kanske bjuda Gun på kasslergrytan som blev över iallafall, hennes favvis =)

I veckan fick jag höra att jag är så kaxig att man bara vill straffknulla mig, haha, Tryckturken höll med... nu helt plötsligt har det gått upp ett ljus varför alla killar tittar så konstigt på mig.. ;) 

Femme Fatale

Kommentarer
Postat av: Gun

Ja det vill hon!!! =)

2008-11-21 @ 11:50:10

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0