Sluta jiddra... börja trolla..

Ibland känns det som om jag borde sluta blogga.. folk har så jävla mycket åsikter om min blogg... nä.. jag är inte psykiskt stabil nu.. så vi behöver förresten inte diskutera det förrän om en vecka.. PMS som fan så snart är det far åt helvete - go to hell till alla som kommer i närheten..

skitstressad dag.. ööö... var ute i stallet säkert tre timmar, kändes som man aldrig blev klar.. grrr.. kallt som fan var det också! har varit och handlat precis så imorron ska det jävlar göras kasslergryta här hemma eftersom jag inte hann laga mat idag.. pank är jag som en kyrkråtta så tur man har gratisbiljetter ikväll =/ 

nä, måste sticka.. ska på bio och se nya bond! Hur het är inte han då! mumsfilibabba..

många kyssar ikväll (känner mig generös)


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0