Snyft..

Var i stan i förmiddags.. skulle ju inte handla nåt men ja, man måste ju leva upp till förväntningarna så klart jag shoppade loss... kunde ju tyvärr inte skicka och be om råd till mitt personliga smakråd denna helgen så jag fick klara mig med tvillingmammans "njaaa" och "jaaaaa".. blev ett par sånna långa shorts som man ska ha strumpbyxor under som jag tänkte ha på jobb kanske.. behöver ju inte gå i jeans alltid.. sen blev det lite grejer till mulle och mitt på gågatan fick jag en appiffany! (uppenbarelse för er som inte förstår det interna skämtet, varför fastnar vi allting för ord, Gun?? BINGO!!) Min mamma fyller år nästa vecka! Varafn ska jag köpa! Jag behöver tips och råd! Hjälp!

Ligger och kollar på Pearl Harbour eller har iochförsig inte sett nånting avfilmen men kom precis in nu när dom har sex i hangaren bland alla lakan eller var det är, nästan så man fäller en tår eller fem... aaahhhh.. så romantiskt... fast måste bli lite kallt tycker jag? Måste ju blåsa på ganska bra så som lakanen yr omkring..

Nä, dags att dra ut till stallet för andra gången idag..

Kyss


Kommentarer
Postat av: latex

romantiskt? såg också den..det är ju lika värdelöst som mjukporr..visar ju ingenting!;) plus att dem var klara på 1 minut..det kallar inte jag romantiskt

2008-11-08 @ 18:40:16
Postat av: karoline

haha, latex, förspel och grejer är överskattat, pang på bara, det kallar jag romantik! Bättre många gånger än ett utdraget skavsår ;)

2008-11-09 @ 19:16:46

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0