soooovmorgoooon..

Oh... äntligen lite sovmorgon imorron.. ska bli så jäääävla skönt! Och ingen jävel ska ringa och väcka mig för då ska jag jävlar ta mig skicka mulle på er och det blir inte nådigt! grrrr..... ska till stallet med Blondie när jag vaknar och sen ska jag träffa tvillingmamman för lite shopping? fika? får se vad hon vill göra.. jag är öppen för alla förslag!

ikväll va jag och J hemma hos norsken och hade Heroes-kväll... sorry lillharpan men vi orkade inte röra oss från hans fruktansvärt sköna soffa.. we love jo anyway... mmm.. vi åt jättegod gyrostallrik från pizzerian vid typ möllan, längre upp mot lantmannagatan... St Louis hette den... mmm.. godis.. skitgod sås var det!
 
Femme Fatale... har bestämt mig för att tatuera det nånstans.. ska bara komma på ett bra ställe.. för det är ju jag.. Femme Fatale... 

Nä, tillbaka till Lasermannen.. 

Kyss 

Kommentarer
Postat av: Gun

Du har fan inte några pengar att shoppa för!! Kommer inte jag till stockholm ska du fan inte shoppas heller!

2008-11-19 @ 13:31:18

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0