tonajt!

Nu har jag o Gun varit o shoppaaaaat! Ikväll är det party party för Gun som blivit lika gammal som oss andra =)
Förkylningen som jag ligger inne med vill egentligen inte gå ut men jag får knarka lite ipren så blir det nog bättre... eller jag kan hålla mig på benen ett par timmar iallafall..

Pivisen är inte med oss idag.. hon sänder lajv från Staden som Hemsöker mig aka Falkenberg ikväll.. vi ska försöka hitta portalen som tar oss från Harrys i Malmö till Harrys i Falkenberg, vi tror att den är gömd nånstans inne på toan typ tredje vasken från vänster eller kanske man bara ska dyka rakt in i en av högtalarna? tja, vi får prova helt enkelt! =) Tror ni att vi kommer att lyckas? jaaaaadå!

Pivisens hmm.. "vän" som hon är däruppe med frågade om jag hade rymt från St Lars eller nåt då vi hade lite svårt att ta oss från Malmö till Lund när vi skulle fira Gun.. vafan, dom hade stängt av ringvägen, då kan man inte bli annat än knäpp? Eller vad säger du? *frågarhonsomsitterpåminhögraaxel*

Kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0