Kungen o jag

Ännu en trevlig kväll att lägga till samlingen... åkte till stallet efter jobb och fixade och donade lite.. åkte hem och lagade pannkakor och kladdmuffins som tack för hjälpen.. aj am the master of pannkakor.. 20 minuter, haha! mmm.. gottis... goda blev kladdmuffinsen också.. kattsand fick jag då till slut också levererad.. Mulle tackar så mycket så slipper han bajsa utanför lådan.. grr.. har egentligen en massa jag vill skriva... vill bara skriva av mig av mina funderingar.. men har lovat.. men det kommer.. sen.. nångång.. jag får ha diskussionen med mig själv en stund istället.. mmm. ja, då var jag klar..
 
Imorgon ska jag och Gun åka och lämna blod efter lunch..det borde alla göra, skäms på er som inte gör det! ska faktiskt bara jobba halvdag imorron, skönt det ska bli då! Sen ska jag till frissan och fixa till burret.. så man kan va snygg på lördag när vi ska ut o dansa.. yeah! Det kändes som om alla var ute denna helgen utom vi.. typ alla var på Harrys i lördags, men den första lördagen på hur länge som helst så var vi INTE där.. annars brukar det inte va en jävel som vi känner.. typiskt.. men det ska bli kul på lördag.. woohoo!

Fan vad jag bara luktar din parfym här nu, liiiite irriterande faktiskt...




Här är jag o min nya bästis.. kungen!

Soon...

kyyyssss
 

 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Varför bjuder du aldrig hem mig på pannkakor??!! =(

2008-11-05 @ 08:27:03
Postat av: Karoline

du får komma på pannkakor vilken dag som helst, det är bara att ringa, som sagt, jag är the master of pannkakor, det går fort att svänga ihop, ungefär som när mormor gör det ;)

2008-11-05 @ 08:51:45

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0