Vaknaaaaaa!

Idag har det varit kasslergryta.. lyckades ganska bra.. sen har jag fått diverse frispel här hemma... dels för att jag som sagt har grym PMS... dels för att oooohh!! jävla skit-censur! Nu känner jag mig som en journalist som blir påtryckt av den kinesiska militären.. piss o mög! Just nu, och detta är säkert 5 år sen sist, känner jag bara för att supa ner mig och bli asfull, ligga och spy hela natten, bara må skit imorron och ligga och böla till the Notebook.. faaan vad arg jag är! Helvetes as! Varför varför varför är jag en så jävla svag människa, varför kan jag inte bara säga STICK för helvete- go to hell och dont ever call me again!

Nä.. för när denna PMS veckan är över kommer jag ångra mig och då kommer jag även börja tänka logiskt och normalt igen..resonera som en normal(lika bra att stryka över för normal blir jag aldrig) människa igen.. egentligen så innerst inne så fattar jag och här i min ensamhet så sjunger jag lite till Sonja och hoppas på det bästa.. hoppas på att turen finns på min sida denna gången.. jag och J har pratat om detta många gånger... vi har tur i spel och otur i kärlek.. man kan aldrig ha både ock.. och frågan är vilket man egentligen har mest glädje av.. vi kom fram till att vinna i spel är bättre, tänk att gå genom livet och förlora på alla spel, om man då är en sjukt dålig förlorare som vi båda är så hade ju det varit knäckande!

Aa, jag vet inte.. jag vet inte vad jag snackar om bara.. jag känner mig arg, inte så ledsen, mest arg och irriterad..

Tillbaka till den jävla Lasermannen ikväll igen

Du säger att du inte vill göra mig ledsen.. gör inte det då.. VAKNA!!

Femme Fatale


Kommentarer
Postat av: Gun

Vill inte göra dig ledsen?? Hmm har hört detta förr..

Sup ner dig med mig på lördag!

2008-11-20 @ 23:24:10

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0