Vänskap

Vänskap är att oroa sig för sin bästis efter att hon fått ett ovälkommet brev..åka hem till henne bara för att veta hur det är..

Vänskap är att bara kunna sitta tysta i varsin hörna utan att behöva säga nånting..

Vänskap är att hämta den andra bästisen klockan fem på morgonen när hon hamnat nånstan där hon inte ska va.. trots att man själv gick och lade sig tidigt..

Vänskap är veta varandras svagheter men att ändå förstå och inte döma..

Vänskap är en puss ute på en lerig åker mitt ute i ingenstans... eller det kanske är kärlek?

Vem jag pussas med? Jag pussar bara kungen! eller?

Femme Fatale

I want you behind my bedroom doors... ready or not we´re about to speed up.. lalalalala

Tycker ni att jag talar i gåtor? Fader Forah i fångarna på fortet är min stora idol, speciellt hans ögonbryn.. fan vad jag ska bli en fader forah när jag blir stor.. coolt att bara gömma sig med sin kråka uppe i ett torn mitt ute i havet på en fästning.. jag måste nog ta en diskussion med lillharpan om detta.. återkommer i ämnet..

Kyss

Kommentarer
Postat av: Gun

Det uppskattas en hel massa!! Älskar dig Tiffi! Tack för allt!

2008-11-26 @ 19:05:44
Postat av: jenny

haha fader forah, så ball! ja den e ju helt underbar. skönt att gråta ibland =) utgång i helgen eller?

2008-11-27 @ 09:34:50
URL: http://aggorslife.blogg.se/
Postat av: latex

Det sägs att Fader forah senast sågs bestiga pyramider i Egypten. Men var han är nu är fortfarande en gåta.

2008-11-27 @ 12:56:13
Postat av: karoline

Pyramider.. nu blev det genast mer intressant..

2008-11-27 @ 13:42:57

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0