Blond, blondare.. blondast..

Jag har gjort det igen.. jag har gått in på min egen blogg och svurit över att det inte fanns nåt nytt inlägg att läsa.. blond.. dum.. kalla mig vad du vill.. egenkär kan vara ett annat ord.. eller så gillar jag bara min nya design helt enkelt.. vill bara se den sisådär en 10.. 15.. 50 gånger om dagen.. tycka jag själv är duktig.. *klappapåaxeln*

Har varit med Yoda i västra hamnen ikväll och myst med ett glas vin och en sprite.. rökt ett halv paket cigg och bara tittat på solnedgången..




Myspys..

Jag känner mig konstigt lugn idag.. det känns som jag har kommit över.. passerat.. nånting.. ni får ursäkta min obsession över Twilight men jag hade velat ha en sån förmåga som Alice.. kunna se grejer som ska hända liksom.. få syner för vad någon bestämt sig för just då.. och när personen ändrar sig så ändras också framtiden så det är aldrig riktigt bestämt vad som kommer att hända.. det hade varit bra.. jag vill se vad som kommer att hända i sommar.. jag kan säga att jag har höga förväntningar och därför kommer det säkert bara bli pannkaka av allting och när sommaren är slut kommer jag vara superstressad för att det inte hänt nåt kul.. men Yoda har flaggat för att det kanske möjligtvis blir en sommar på Ingelstorp och då kommer jag va därute var och varannan dag känner jag.. jag vill komma ut från stan.. det hade varit riktigt skönt.. tystnaden som finns ute på landet finns inte här inne mitt i smeten och jag önskat att man kunde uppleva den oftare.. jag hade nog lätt kunnat bosätta mig långt utanför stan.. typ i ett hus.. i skivarp.. eller nåt..

Dags att börja på andra boken om Edward och Bella..

Kysss


Kommentarer
Postat av: Y

mmm bra e dom där böckerna, har läst allihop!!!!Nu önskar man bara att det fanns en femte bok, bara för att dom är så bra!!!!!!hehe.. vi är edward nördar wiihii!!!!!!

2009-04-03 @ 18:42:57

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0